>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Dijital Pazarlama | PAP221 | Seçmeli | Önlisans | 2 | Güz | 3 |
Dr. Öğr. Üyesi Hale BÜTÜN BAYRAM
Öğr. Gör. Elvan AKSEN
1) Megamarketing kavramı ve stratejilerini geliştirir.
2) Sosyal Pazarlamayı açıklar ve örneklerini verir.
3) İlişkisel pazarlamada veri tabanı uygulamalarının önemini açıklar.
4) Yeniden pazarlama ve senkronize edici pazarlama kavramları için örnekler verir.
5) Pazarlamama (Demarketing) ve elektronik-siber pazarlama kavramlarını açıklar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Orta | Orta | Düşük | Orta | |||||||||
2 | Orta | Orta | Orta | ||||||||||
3 | Orta | Orta | |||||||||||
4 | Orta | Orta | Orta | ||||||||||
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Market Pazarlaması
Bu dersin içeriğinde geleneksel pazarlama yaklaşımı, makro pazarlama, mikro pazarlama, turbo pazarlama, pazarlama hedefleri bakımından pazarlama çeşitleri, mega pazarlama, sosyal pazarlama, kombine pazarlama, sistem pazarlama, pazarı elde etme şekli bakımından pazarlama teknikleri, anlaşmalı pazarlama, ilişki pazarlaması, talep durumuna göre çağdaş yönetimsel pazarlama, dönüştürmeci pazarlama, uyarıcı pazarlama, geliştirmeci pazarlama, yeniden pazarlama, senkronize edici pazarlama, pazarlama, karşı pazarlama, veri tabanı pazarlaması ve maksi pazarlama, değer pazarlaması, post modern pazarlama, aydınlatılmış pazarlama ve elektronik-siber pazarlama, kullanılan dağıtım kanalları bakımından pazarlama teknikleri, bir dağıtıcı aracı olarak franchising yer almaktadır.
1- A
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
20% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte