>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Turizm Pazarlaması | PAP222 | Seçmeli | Önlisans | 2 | Bahar | 3 |
Prof. Dr. Rezzan KASIM
Doç. Dr. Ehlinaz TORUN KAYABAŞI
Dr. Öğr. Üyesi Hale BÜTÜN BAYRAM
Dr. Öğr. Üyesi Okan ŞENELDİR
Öğr. Gör. Ertan KARAÇAY
Öğr. Gör. İsmail KILIÇASLAN
Ögr. Gör. Dr. Bahar AYDIN CAN
1) Hizmet pazarlamasının özelliklerini, zorluklarını ve uygulamada dikkat edilmesi gerekenleri saptar ve ifade eder.
2) Turizm pazarlama kavramı açıklar
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
2 |
Yüz Yüze
Yok
Hizmet Pazarlaması
Turizm Pazarlamasına Giriş / Pazarlama Bilgi Sistemi / Turizm Pazarlama Araştırması / Turizm pazarı-piyasası / Turizm Pazarının Makro ve Mikro Çevresi / Turistik Ürün / Turistik Ürünün Fiyatlandırması ve Fiyatlandırma Stratejileri / Turizmde Dağıtım ve Özellikleri / Turistik Ürünün Tutundurulması Çalışmaları / Turizm de Tanıtma / Turizm pazarlama politikası / Uluslararası turizm pazarlaması
Türkçe
İstenmemekte