>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Pazarlama İlkeleri I | PAP119 | Zorunlu | Önlisans | 1 | Güz | 4 |
Doç. Dr. Ednan AYVAZ
Doç. Dr. Leyla ŞENOL
Doç. Dr. Ehlinaz TORUN KAYABAŞI
Dr. Öğr. Üyesi Hale BÜTÜN BAYRAM
Dr. Öğr. Üyesi Okan ŞENELDİR
Dr. Öğr. Üyesi Oğuz YAVUZYILMAZ
Öğr. Gör. Tülin BAYRAKTAR
Öğr. Gör. Ertan KARAÇAY
Öğr. Gör. İsmail KILIÇASLAN
Öğr. Gör. Vasfi Nadir TEKİN
Öğr. Gör. Veysi UZUNKAYA
Öğr. Gör. Sadettin YILMAZ
Ögr. Gör. Dr. Bahar AYDIN CAN
Ögr. Gör. Dr. Süheyla BAYRAKTAR
1) Pazarlamanın temelini teşkil eden kavram ve olguların içselleştirilebilmesi
2) Tüketici davranışlarını anlayabilme, yorumlayabilme ve pazarlama programlarının şekillendirilmesinde kullanabilme
3) Temel pazarlama bileşenlerinin pazarlama süreci içindeki yerleri ve etkileşimlerinin analiz edilebilmesi
4) Bir işletmenin pazarlama faaliyetlerini analiz edebilme ve pazarlama programlarını kurgulayabilme
5) Pazarlama bağlamında iş dünyasında yaşanmakta olan olayların ve değişimlerin eleştirel ve rasyonel bir bakış açısıyla değerlendirebilme
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
2 | Orta | Yüksek | |||||||||||
3 | |||||||||||||
4 | |||||||||||||
5 |
Yüz Yüze
Yok
Pazarlama Yönetimi, Pazarlama Araştırmaları, İstatistik
Pazarlama kavramının tanımı, pazarlama faaliyetlerinin etkilendiği çevresel şartların incelenmesi, pazarlama sürecinin elemanları olan pazarlama karmasının anlatılması, pazarlama fonksiyonunun uygulanmasındaki ilkeler
1) Anlatım
2) Tartışma
3) Gösteri
4) Rol Yapma
5) Benzetim
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
50% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte