>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Pazarlamada İletişim | PAP209 | Zorunlu | Önlisans | 2 | Güz | 2 |
??? Öğretim Elemanı belli değildir
Doç. Dr. Ehlinaz TORUN KAYABAŞI
Doç. Dr. Sema YILMAZ GENÇ
Dr. Öğr. Üyesi Duygu FIRAT
Dr. Öğr. Üyesi Okan ŞENELDİR
Öğr. Gör. Elvan AKSEN
Öğr. Gör. Yalçın ARSLAN
Öğr. Gör. Tülin BAYRAKTAR
Öğr. Gör. Ertan KARAÇAY
Öğr. Gör. Simin YAZICI
Ögr. Gör. Dr. Bahar AYDIN CAN
Ögr. Gör. Dr. Süheyla BAYRAKTAR
1) Pazarlamanın iletişimle aralarındaki ilişkiyi açıklayabilme
1) Pazarlamanın iletişimle aralarındaki ilişkiyi açıklayabilme
1) Pazarlamanın iletişimle aralarındaki ilişkiyi açıklayabilme
1) Pazarlamanın iletişimle aralarındaki ilişkiyi açıklayabilme
2) Pazarlama iletişimi stratejileri
2) Pazarlama iletişimi stratejileri
2) Pazarlama iletişimi stratejileri
2) Pazarlama iletişimi stratejileri
3) Tutundurma karması elemanlarından reklamın pazarlama iletişimindeki yerini kavrayabilme
3) Tutundurma karması elemanlarından reklamın pazarlama iletişimindeki yerini kavrayabilme
3) Tutundurma karması elemanlarından reklamın pazarlama iletişimindeki yerini kavrayabilme
3) Tutundurma karması elemanlarından reklamın pazarlama iletişimindeki yerini kavrayabilme
4) Halkla ilişkilerin pazarlama iletişimine katkılarını kavrayabilme
4) Halkla ilişkilerin pazarlama iletişimine katkılarını kavrayabilme
4) Halkla ilişkilerin pazarlama iletişimine katkılarını kavrayabilme
4) Halkla ilişkilerin pazarlama iletişimine katkılarını kavrayabilme
5) Kişisel Satışın farklı yönleri ve pazarlama iletişimindeki önemini kavrayabilme
5) Kişisel Satışın farklı yönleri ve pazarlama iletişimindeki önemini kavrayabilme
5) Kişisel Satışın farklı yönleri ve pazarlama iletişimindeki önemini kavrayabilme
5) Kişisel Satışın farklı yönleri ve pazarlama iletişimindeki önemini kavrayabilme
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
1 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | |
2 | |||||||||||||
2 | |||||||||||||
2 | |||||||||||||
2 | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Orta | Orta | Düşük | Orta | Düşük | Yüksek | Yüksek | |
3 | |||||||||||||
3 | |||||||||||||
3 | |||||||||||||
3 | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Düşük | Yüksek | Orta | |
4 | |||||||||||||
4 | |||||||||||||
4 | |||||||||||||
4 | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | |
5 | |||||||||||||
5 | |||||||||||||
5 | |||||||||||||
5 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
Hizmet Pazarlaması, Pazarlamada İletişim, Müşteri İlişkileri Yönetimi
Pazarlama ve iletişim ilişkisi, pazarlama iletişimi kavramı ve özellikleri, pazarlama iletişimi ve ikna, pazarlama iletişimi stratejileri, pazarlama iletişimi mesajları, pazarlama karışımını tasarımlamak, pazarlama karması elemanları, tutundurma karması, iletişim süreci olarak reklam, halkla ilişkiler ve duyurum, duyurum türleri, kişisel satış, satış tutundurma, satış tutundurma amaçları, satış tutundurma etkinlikleri, kurum kimliği, ürün, marka ve ambalaj, dağıtım ve fiyatın iletişim boyutu, doğrudan pazarlama.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Beyin Fırtınası
5) Bireysel Çalışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
20% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte