>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Tüketici Davranışları | PAP210 | Zorunlu | Önlisans | 2 | Bahar | 3 |
Doç. Dr. Leyla ŞENOL
Doç. Dr. Ehlinaz TORUN KAYABAŞI
Dr. Öğr. Üyesi Hale BÜTÜN BAYRAM
Dr. Öğr. Üyesi Okan ŞENELDİR
Öğr. Gör. Şimal ÇELİKKOL
Öğr. Gör. Veysi UZUNKAYA
Öğr. Gör. Sadettin YILMAZ
Öğr. Gör. Halide Hamide DUMAN
Ögr. Gör. Dr. Bahar AYDIN CAN
Ögr. Gör. Dr. Süheyla BAYRAKTAR
1) Tüketici davranışlarına yönelik geliştirilmiş teorileri tanımlar
1) Tüketici davranışlarına yönelik geliştirilmiş teorileri tanımlar
1) Tüketici davranışlarına yönelik geliştirilmiş teorileri tanımlar
2) Tüketici davranışlarının tüketime yansıyan sonuçlarını anlar.
2) Tüketici davranışlarının tüketime yansıyan sonuçlarını anlar.
2) Tüketici davranışlarının tüketime yansıyan sonuçlarını anlar.
3) Satın alma karar süreci modelini kavrar.
3) Satın alma karar süreci modelini kavrar.
3) Satın alma karar süreci modelini kavrar.
4) Öğrenme kuramlarını kavrar.
4) Öğrenme kuramlarını kavrar.
4) Öğrenme kuramlarını kavrar.
5) Güdü, Algılama, tutum ve ihtiyaçlar hakkında bilgi edinir.
5) Güdü, Algılama, tutum ve ihtiyaçlar hakkında bilgi edinir.
5) Güdü, Algılama, tutum ve ihtiyaçlar hakkında bilgi edinir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
1 | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | |
2 | |||||||||||||
2 | |||||||||||||
2 | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | |
3 | |||||||||||||
3 | |||||||||||||
3 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | |||||||||
4 | |||||||||||||
4 | |||||||||||||
4 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | |||||||||
5 | |||||||||||||
5 | |||||||||||||
5 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
Müşteri İlişkileri, Genel İşletme, Çalışma Psikolojisi, Pazarla Araştırmaları
Ekonominin İşleyişi ve Piyasa Ekonomisinde Tüketicinin Yeri; Pazarlamada Tüketici Davranışının Yeri ve Önemi; Tüketici Davranışı Genel Modeli; Psikolojik Faktörler: Öğrenme ve bellek; Güdüleme ve İlgilenim, Algılama, Tutum, Kişilik, Benlik ve yaşam biçimi; Sosyo Kültürel Faktörler: Grup, Aile, Kişisel etkiler ve yeniliklerin yayılması, Sosyal sınıf, kültür; Tüketici Satın Alma Süreci; Toplum ve Tüketici Davranışı; Tüketicinin Korunması be Tüketici Bilinci; Tüketici Haklarını Korumaya Yönelik Yasa ve Kuruluşlar; Çevre Koruma ve Tüketici Bilinci; Tüketici Eğitimi.
Türkçe
İstenmemekte