>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Proje PAP218 Zorunlu Önlisans 2 Bahar 2

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Alaeddin BOBAT
Doç. Dr. Sinan AYDIN
Doç. Dr. Ednan AYVAZ
Doç. Dr. Nermin DEMİRKOL
Doç. Dr. Melekber SÜLÜŞOĞLU DURUL
Doç. Dr. Ehlinaz TORUN KAYABAŞI
Doç. Dr. Sema YILMAZ GENÇ
Dr. Öğr. Üyesi Hale BÜTÜN BAYRAM
Dr. Öğr. Üyesi Ufuk COŞKUN
Dr. Öğr. Üyesi Okan ŞENELDİR
Öğr. Gör. Yasemin ASLAN
Öğr. Gör. Murat ESEN
Öğr. Gör. Kazım KAHRAMAN
Öğr. Gör. Ertan KARAÇAY
Öğr. Gör. İsmail KILIÇASLAN
Öğr. Gör. Tayfun KONAK
Öğr. Gör. Aslı MORAL
Öğr. Gör. Serenad OTAR
Öğr. Gör. Aydoğan TÜRKBAL
Öğr. Gör. Kenan TÜRKERİ
Öğr. Gör. Hasip UZUNKAYA
Öğr. Gör. Simin YAZICI
Ögr. Gör. Dr. Bahar AYDIN CAN
Ögr. Gör. Dr. Süheyla BAYRAKTAR

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Öğrenci mesleki bilgisini sentezler.
1) Öğrenci mesleki bilgisini sentezler.
1) Öğrenci mesleki bilgisini sentezler.
1) Öğrenci mesleki bilgisini sentezler.
1) Öğrenci mesleki bilgisini sentezler.
1) Öğrenci mesleki bilgisini sentezler.
2) Bağımsız çalışma yapabilme ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanır.
2) Bağımsız çalışma yapabilme ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanır.
2) Bağımsız çalışma yapabilme ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanır.
2) Bağımsız çalışma yapabilme ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanır.
2) Bağımsız çalışma yapabilme ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanır.
2) Bağımsız çalışma yapabilme ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanır.
3) İletişim becerisi gelişir ve takım içerisinde uyumlu çalışır.
3) İletişim becerisi gelişir ve takım içerisinde uyumlu çalışır.
3) İletişim becerisi gelişir ve takım içerisinde uyumlu çalışır.
3) İletişim becerisi gelişir ve takım içerisinde uyumlu çalışır.
3) İletişim becerisi gelişir ve takım içerisinde uyumlu çalışır.
3) İletişim becerisi gelişir ve takım içerisinde uyumlu çalışır.
4) Ulaşılan kaynakların çalışmada nasıl kullanılacağını organize eder.
4) Ulaşılan kaynakların çalışmada nasıl kullanılacağını organize eder.
4) Ulaşılan kaynakların çalışmada nasıl kullanılacağını organize eder.
4) Ulaşılan kaynakların çalışmada nasıl kullanılacağını organize eder.
4) Ulaşılan kaynakların çalışmada nasıl kullanılacağını organize eder.
4) Ulaşılan kaynakların çalışmada nasıl kullanılacağını organize eder.
5) Araştırma konusu ile ilgili birincil ve ikincil kaynakları tespit eder.
5) Araştırma konusu ile ilgili birincil ve ikincil kaynakları tespit eder.
5) Araştırma konusu ile ilgili birincil ve ikincil kaynakları tespit eder.
5) Araştırma konusu ile ilgili birincil ve ikincil kaynakları tespit eder.
5) Araştırma konusu ile ilgili birincil ve ikincil kaynakları tespit eder.
5) Araştırma konusu ile ilgili birincil ve ikincil kaynakları tespit eder.
6) Bilimsel bir konuyu analiz eder ve parçalara ayırır.
6) Bilimsel bir konuyu analiz eder ve parçalara ayırır.
6) Bilimsel bir konuyu analiz eder ve parçalara ayırır.
6) Bilimsel bir konuyu analiz eder ve parçalara ayırır.
6) Bilimsel bir konuyu analiz eder ve parçalara ayırır.
6) Bilimsel bir konuyu analiz eder ve parçalara ayırır.
7) Bilgisayar kullanımını geliştirir, anket çalışması yapar.
7) Bilgisayar kullanımını geliştirir, anket çalışması yapar.
7) Bilgisayar kullanımını geliştirir, anket çalışması yapar.
7) Bilgisayar kullanımını geliştirir, anket çalışması yapar.
7) Bilgisayar kullanımını geliştirir, anket çalışması yapar.
7) Bilgisayar kullanımını geliştirir, anket çalışması yapar.
8) Bir raporu yazım kurallarını uygular.
8) Bir raporu yazım kurallarını uygular.
8) Bir raporu yazım kurallarını uygular.
8) Bir raporu yazım kurallarını uygular.
8) Bir raporu yazım kurallarını uygular.
8) Bir raporu yazım kurallarını uygular.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Öğrenme Kazanımları
1                        
1                        
1                        
1                        
1                        
1 Yüksek Düşük Düşük Orta Yüksek Orta Düşük Düşük Orta Orta Orta Yüksek
2                        
2                        
2                        
2                        
2                        
2   Yüksek                   Orta
3                        
3                        
3                        
3                        
3                        
3                        
4                        
4                        
4                        
4                        
4                        
4     Orta Yüksek                
5 Düşük                      
5                        
5                        
5                        
5                        
5   Orta   Yüksek Düşük              
6                        
6                        
6                        
6                        
6                        
6     Yüksek Orta               Düşük
7                        
7                        
7                        
7                        
7                        
7                        
8                        
8                        
8 Yüksek     Orta               Yüksek
8                        
8                        
8 Orta       Yüksek           Orta  

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

A

Dersin İçeriği

Bilimsel çalışma kuralları ve etiğine uygun olarak öğrencinin mesleğine yönelik bir konuyu seçmesi,ile ilgili bilgi ve belgelere ulaşması, elde edilen bilgileri tablo ve şekillerle ifade edebilmesi, bilimsel bir makale haline dönüştürebilme ve sözlü olarak sunabilmesi.

Haftalık Ders İzlencesi

1) xx
2) xx
3) xx
4) xx
5) xx
6) xx
7) x
8) x
9) x
10) x
11) x
12) x
13) x
14) x
15) x
16) x

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Proje Temelli Öğrenme


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Proje Notunun Başarıya Oranı

40%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte