>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Proje | PAP218 | Zorunlu | Önlisans | 2 | Bahar | 2 |
Prof. Dr. Alaeddin BOBAT
Doç. Dr. Sinan AYDIN
Doç. Dr. Ednan AYVAZ
Doç. Dr. Nermin DEMİRKOL
Doç. Dr. Melekber SÜLÜŞOĞLU DURUL
Doç. Dr. Ehlinaz TORUN KAYABAŞI
Doç. Dr. Sema YILMAZ GENÇ
Dr. Öğr. Üyesi Hale BÜTÜN BAYRAM
Dr. Öğr. Üyesi Ufuk COŞKUN
Dr. Öğr. Üyesi Okan ŞENELDİR
Öğr. Gör. Yasemin ASLAN
Öğr. Gör. Murat ESEN
Öğr. Gör. Kazım KAHRAMAN
Öğr. Gör. Ertan KARAÇAY
Öğr. Gör. İsmail KILIÇASLAN
Öğr. Gör. Tayfun KONAK
Öğr. Gör. Aslı MORAL
Öğr. Gör. Serenad OTAR
Öğr. Gör. Aydoğan TÜRKBAL
Öğr. Gör. Kenan TÜRKERİ
Öğr. Gör. Hasip UZUNKAYA
Öğr. Gör. Simin YAZICI
Ögr. Gör. Dr. Bahar AYDIN CAN
Ögr. Gör. Dr. Süheyla BAYRAKTAR
1) Öğrenci mesleki bilgisini sentezler.
1) Öğrenci mesleki bilgisini sentezler.
1) Öğrenci mesleki bilgisini sentezler.
1) Öğrenci mesleki bilgisini sentezler.
1) Öğrenci mesleki bilgisini sentezler.
1) Öğrenci mesleki bilgisini sentezler.
2) Bağımsız çalışma yapabilme ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanır.
2) Bağımsız çalışma yapabilme ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanır.
2) Bağımsız çalışma yapabilme ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanır.
2) Bağımsız çalışma yapabilme ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanır.
2) Bağımsız çalışma yapabilme ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanır.
2) Bağımsız çalışma yapabilme ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanır.
3) İletişim becerisi gelişir ve takım içerisinde uyumlu çalışır.
3) İletişim becerisi gelişir ve takım içerisinde uyumlu çalışır.
3) İletişim becerisi gelişir ve takım içerisinde uyumlu çalışır.
3) İletişim becerisi gelişir ve takım içerisinde uyumlu çalışır.
3) İletişim becerisi gelişir ve takım içerisinde uyumlu çalışır.
3) İletişim becerisi gelişir ve takım içerisinde uyumlu çalışır.
4) Ulaşılan kaynakların çalışmada nasıl kullanılacağını organize eder.
4) Ulaşılan kaynakların çalışmada nasıl kullanılacağını organize eder.
4) Ulaşılan kaynakların çalışmada nasıl kullanılacağını organize eder.
4) Ulaşılan kaynakların çalışmada nasıl kullanılacağını organize eder.
4) Ulaşılan kaynakların çalışmada nasıl kullanılacağını organize eder.
4) Ulaşılan kaynakların çalışmada nasıl kullanılacağını organize eder.
5) Araştırma konusu ile ilgili birincil ve ikincil kaynakları tespit eder.
5) Araştırma konusu ile ilgili birincil ve ikincil kaynakları tespit eder.
5) Araştırma konusu ile ilgili birincil ve ikincil kaynakları tespit eder.
5) Araştırma konusu ile ilgili birincil ve ikincil kaynakları tespit eder.
5) Araştırma konusu ile ilgili birincil ve ikincil kaynakları tespit eder.
5) Araştırma konusu ile ilgili birincil ve ikincil kaynakları tespit eder.
6) Bilimsel bir konuyu analiz eder ve parçalara ayırır.
6) Bilimsel bir konuyu analiz eder ve parçalara ayırır.
6) Bilimsel bir konuyu analiz eder ve parçalara ayırır.
6) Bilimsel bir konuyu analiz eder ve parçalara ayırır.
6) Bilimsel bir konuyu analiz eder ve parçalara ayırır.
6) Bilimsel bir konuyu analiz eder ve parçalara ayırır.
7) Bilgisayar kullanımını geliştirir, anket çalışması yapar.
7) Bilgisayar kullanımını geliştirir, anket çalışması yapar.
7) Bilgisayar kullanımını geliştirir, anket çalışması yapar.
7) Bilgisayar kullanımını geliştirir, anket çalışması yapar.
7) Bilgisayar kullanımını geliştirir, anket çalışması yapar.
7) Bilgisayar kullanımını geliştirir, anket çalışması yapar.
8) Bir raporu yazım kurallarını uygular.
8) Bir raporu yazım kurallarını uygular.
8) Bir raporu yazım kurallarını uygular.
8) Bir raporu yazım kurallarını uygular.
8) Bir raporu yazım kurallarını uygular.
8) Bir raporu yazım kurallarını uygular.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
1 | Yüksek | Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | Düşük | Düşük | Orta | Orta | Orta | Yüksek | |
2 | |||||||||||||
2 | |||||||||||||
2 | |||||||||||||
2 | |||||||||||||
2 | |||||||||||||
2 | Yüksek | Orta | |||||||||||
3 | |||||||||||||
3 | |||||||||||||
3 | |||||||||||||
3 | |||||||||||||
3 | |||||||||||||
3 | |||||||||||||
4 | |||||||||||||
4 | |||||||||||||
4 | |||||||||||||
4 | |||||||||||||
4 | |||||||||||||
4 | Orta | Yüksek | |||||||||||
5 | Düşük | ||||||||||||
5 | |||||||||||||
5 | |||||||||||||
5 | |||||||||||||
5 | |||||||||||||
5 | Orta | Yüksek | Düşük | ||||||||||
6 | |||||||||||||
6 | |||||||||||||
6 | |||||||||||||
6 | |||||||||||||
6 | |||||||||||||
6 | Yüksek | Orta | Düşük | ||||||||||
7 | |||||||||||||
7 | |||||||||||||
7 | |||||||||||||
7 | |||||||||||||
7 | |||||||||||||
7 | |||||||||||||
8 | |||||||||||||
8 | |||||||||||||
8 | Yüksek | Orta | Yüksek | ||||||||||
8 | |||||||||||||
8 | |||||||||||||
8 | Orta | Yüksek | Orta |
Yüz Yüze
Yok
A
Bilimsel çalışma kuralları ve etiğine uygun olarak öğrencinin mesleğine yönelik bir konuyu seçmesi,ile ilgili bilgi ve belgelere ulaşması, elde edilen bilgileri tablo ve şekillerle ifade edebilmesi, bilimsel bir makale haline dönüştürebilme ve sözlü olarak sunabilmesi.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Proje Temelli Öğrenme
Proje Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte