>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Pazarlama Yönetimi (ue) | IYP108 | Seçmeli | Önlisans | 2 | Bahar | 3 |
Prof. Dr. Öznur GÖKKAYA
Doç. Dr. Seher UÇKUN
Doç. Dr. Sema YILMAZ GENÇ
Dr. Öğr. Üyesi Ali İhsan BAŞOL
Dr. Öğr. Üyesi Faruk BAŞTÜRK
Dr. Öğr. Üyesi Ufuk COŞKUN
Dr. Öğr. Üyesi Hıfzı Fatih YAKUT
Öğr. Gör. Emine DEMİRCİLİ
1) Pazarlama kavramını, önemini, özelliklerini açıklar.
2) Pazarlama kavramını, önemini, özelliklerini açıklar.
3) Pazarlama anlayışının öğelerini uygular.
4) Pazarlama ve çevresi arasındaki ilişkiyi yorumlar, çevresel tehlike ve çevresel fırsat kavramlarını örneklendirir.
5) Şirketin ürünleri, hedef pazar ve kaynaklarına göre stratejilerini tanımlar.
6) Pazarlama karması elemanları arasındaki ilişkiyi kavrayarak uygular.
7) Stratejik planlama ve aşamalarını tanımlar.
8) Pazar kavramını tanımlar, pazar çeşitlerini sınıflandırır ve tüketicilerin davranışlarını açıklar.
Bölümün/programın program yeterlilikleri sistemde olmadığından ilişkilendirme işlemi yapılamamıştır.
e-ders
Yok
İstenmemekte
Pazarlama anlayışı, hedef pazar stratejileri ve seçimi, tüketici davranışları, pazarlamanın çevresi, pazarlama karması elemanları
1- PAZARLAMA YÖNETİMİ, TUNCER TOKOL, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK 2014.
2- PAZARLAMA YÖNETİMİ, A. HAMDİ İSLAMOĞLU, BETA YAYINEVİ, İSTANBUL, 2013
3- KOTLER VE PAZARLAMA, PHILIP KOTLER, SİSTEM YAYINCILIK , İSTANBUL
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Alıştırma ve Uygulama
4) Grup Çalışması
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
20% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte