>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Matematiksel Düşünme ve Matematiksel Modelleme | MTO112 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 8 |
Dr. Öğr. Üyesi Ayşe Arzu ARI
1) Matematiksel düşünmenin gelişimi üzerine yapılan araştırmaları açıklar.
2) Matematiksel kavramları ve bu kavramlar arasındaki ilişkileri, farklı modeller yardımıyla gösterir.
3) Bu modelleri, öğretilen kavramları ve bunlar arasındaki ilişkileri öğrencinin düzeyine uyarlar.
4) Konularla ilgili matematiksel modellergeliştirir.
5) Alanla ilgili araştırma yapar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
-
Matematikte problem çözmede strateji kullanımları, Uygulamalı alanlarda ve gerçekhayatta matematik problemlerinin çözümünde modelleme yaklaşımları, matematikseldüşünmeyi geliştirme ve modelleme araştırmaları
1- Ders notu / Lecture note
2- Matematik Eğitiminde Matematiksel Modelleme
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte