>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Matematik Eğitiminde Özel Konular | MTO105 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 8 |
Doç. Dr. Sinan AYDIN
1) Matematik öğretim programındaki sayılar, cebir, analizve istatistik öğretiminde yaşanan sorunları açıklar.
2) Bu konuların öğretiminde nasıl bir eğitim verilmesigerektiğini açıklar.
3) Lineer cebir eğitimini tanımlar.
4) APOS (Action-Process-Object-Schema) teorisiyleöğrenme düzeylerini analiz eder.
5) Öğrenci üretimli soruların matematik öğrenmeüzerindeki etkisini araştırır.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | |||||||||
2 | Yüksek | Yüksek | |||||||||
3 | Yüksek | Yüksek | |||||||||
4 | Yüksek | Yüksek | |||||||||
5 | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
.
Sayılar öğretiminde yaşanan sorunlar, cebir öğretiminde yaşanan sorunlar, analizöğretiminde yaşanan sorunlar, istatistik öğretiminde yaşanan sorunlar, etkinliğe dayalısayılar, cebir, analiz ve istatistik öğretimi, bu alanlardaki güncel araştırmalar.
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
20% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte