>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Cebirsel Düşünme ve Öğretimi | MTO113 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 8 |
Dr. Öğr. Üyesi Ayşe Arzu ARI
1) Cebirsel düşünme, cebirsel düşünmeninmatematik öğretimindeki önemini bilir.
2) Cebir öğretimi konulara ilişkin öğrencibilgisini bilir.
3) Bu konuların günlük hayat ve diğer derslerle ilişkisini kurar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
.
Cebirsel düşünme, cebirsel düşünmenin matematik öğretimindeki önemi; cebir öncesidönem; aritmetik-cebir ilişkisi; genelleştirilmiş aritmetik ve fonksiyonel düşünme; temelcebir kavramları; cebir öğretiminde farklı gösterimler; değişken, cebirsel ifade, eşitlik vedenklem, doğrusal denklemler, özdeşlikler ve eşitsizlikler konularının öğretimi (dersiçeriğini düzenleme, uygun öğretim materyallerini ve stratejilerini kullanma vb.); bukonulara ilişkin öğrenci bilgisi (kavramlara ilişkin öğrenci düşüncesini anlama,yorumlama, öğrencilerin yaşadığı zorlukları, hatalarını, kavram yanılgılarını ve bunlarınnedenlerini bilme); bu konuların günlük hayat ve diğer derslerle ilişkisi.
1- Kuramdan Uygulamaya Matematik Eğitimi-Adnan Baki
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Grup Çalışması
5) Problem Çözme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte