>

Türk Ceza Kanunu'ndaki İftira, Suç Uydurma, Suç Üstlenme, Yalan Tanıklık ve Bilirkişilik, İnfaz Kurumlarından Kaçma ve Benzeri Suçlar

Kamu Hukuku

Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yüksek lisans
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Türk Ceza Kanunu'ndaki İftira, Suç Uydurma, Suç Üstlenme, Yalan Tanıklık ve Bilirkişilik, İnfaz Kurumlarından Kaçma ve Benzeri Suçlar KHK231 Seçmeli Yüksek lisans 1 Güz 7

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Ali Hakan EVİK

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8
Öğrenme Kazanımları
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                
1                

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

ceza Hukuku genel hükümler

Dersin İçeriği

Adliyeye karşı suçların çok büyük bir kısmının düzenlendiği TCK'nın 267 vd. maddelerinde, özünde bireyin adil yargılanma hakkını koruyup güvence altına alan bu hükümler, dolaylı olarak devletin adli organlarının hukuka uygun biçimde işlemesine, devletin adil ve dürüst bir yargılama yapmak görevinin yerine getirilmesine katkı sağlamaktadır

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

1- Yener Ünver, TCK'da Düzenlenen Adliyeye Karşı Suçlar, Seçkin, 2022.
1- Yener Ünver, TCK'da Düzenlenen Adliyeye Karşı Suçlar, Seçkin, 2022.

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Soru-Cevap
2) Tartışma
3) Problem Çözme


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ödev Notunun Başarıya Oranı

40%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte