>
Course Unit Title | Course Unit Code | Type of Course Unit | Level of Course Unit | Year of Study | Semester | ECTS Credits |
---|---|---|---|---|---|---|
Slander, Fabrication of Crime, Assumption of Crime, Perjury and Expertise, Escaping From Prisons and Similar Crimes In The Turkish Penal Code | KHK231 | Elective | Master's degree | 1 | Fall | 7 |
Prof. Dr. Ali Hakan EVİK
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
1) Öğrencilerin TCK'da yer alan adliyeye karşı suçlar hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
Program Competencies | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ||
Learning Outcomes | |||||||||
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | |
1 | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation | No relation |
Face to Face
None
ceza hukuku genel hükümler
Adliyeye karşı suçların çok büyük bir kısmının düzenlendiği TCK'nın 267 vd. maddelerinde, özünde bireyin adil yargılanma hakkını koruyup güvence altına alan bu hükümler, dolaylı olarak devletin adli organlarının hukuka uygun biçimde işlemesine, devletin adil ve dürüst bir yargılama yapmak görevinin yerine getirilmesine katkı sağlamaktadır
1- Yener Ünver, TCK'da Düzenlenen Adliyeye Karşı Suçlar, Seçkin, 2022.
1- Yener Ünver, TCK'da Düzenlenen Adliyeye Karşı Suçlar, Seçkin, 2022.
1) Question-Answer
2) Discussion
3) Problem Solving
Contribution of Quiz to Course Grade |
40% |
---|---|
Contribution of Final Examination to Course Grade |
60% |
Total |
100% |
Turkish
Not Required