>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Stratejik Pazarlama | UYP104 | Zorunlu | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 6 |
Prof. Dr. Fazilet Burcu ÇAM
Prof. Dr. A. Tansu SAY
Dr. Öğr. Üyesi Duygu FIRAT
Dr. Öğr. Üyesi Şenol HACIEFENDİOĞLU
1) Pazarlamanın ve pazarlama anlayışının tarihsel gelişimini anlatır.
2) Pazar çeşitlerinin ve özelliklerini açıklar.
3) Pazarlama karması elemanlarını ve işlevlerini açıklar.
4) Hedef pazar tespiti ve pazar bölümlendirme ilkelerini açıklar.
5) Güncel pazarlama kavramlarını anlatır.
Program Yeterlilikleri | ||||
1 | 2 | 3 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Reklam Yönetimi
Belirlenen amaç doğrultusunda ele alınacak olan konu başlıkları “ pazarlama düşüncesinin gelişimi, pazar odaklılık, stratejik düşünme, stratejik pazarlama planlaması, işletme analizi, sektör ve rekabet analizi, müşteri analizi, pazar fırsatlarının ölçümü ve pazar çekiciliği, yeni pazarlara giriş stratejileri, büyüyen pazarlarda pazarlama stratejileri, olgunlaşmış pazarlarda pazarlama stratejileri, gerileyen pazarlarda pazarlama stratejileri, pazar konumuna göre pazarlama stratejileri, pazarlama stratejilerinin uygulanması ve stratejik kontrol – performans değerlendirmesi” şeklinde sıralanabilir.
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte