>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Eğitim Kurumlarının İç Mekan Tasarım İlkeleri | ICM129 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 4 |
Doç. Dr. Didem ERTEN BİLGİÇ
1) Çocuğun gelişim evreleri hakkında bilgi sahibi olur.
2) Mekan tasarımını etkileyen çocuk gelişimlerinin bilir.
3) okul öncesi eğitimin önemini kavrar
4) Montessori, Reggio Emilia, Waldorf ve Dewey eğitimlerinin iç mekan tasarımlarına etkilerinin bilir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||
1 | Yüksek | ||||||||
2 | |||||||||
3 | Yüksek | ||||||||
4 |
Yüz Yüze
Yok
iç mimari tasarım 1-2-
Derste, kullanıcı profilini iyi tanımak açısından okul öncesi dönemden başlayarak her açıdan çocuk gelişimlerinin incelenmesi; Dünya çapında isim yapmış eğitim kuramcılarının geliştirdikleri eğitim kuramlarının incelenmesi ve toplanan bu verilere göre örnek olarak seçilen bir eğitim kurumunun iç mekan tasarımının sorgulanması ve çözüm önerilerinin geliştirilmesi çalışılacaktır.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Beyin Fırtınası
5) Proje Temelli Öğrenme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte