>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Pazarlama Yönetimi | EIS115 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 6 |
Prof. Dr. Ümit ALNIAÇIK
Prof. Dr. Fazilet Burcu ÇAM
1) Pazarlama disiplinini teorik ve pratik olarak öğrenmek
Bölümün/programın program yeterlilikleri sistemde olmadığından ilişkilendirme işlemi yapılamamıştır.
Yüz Yüze
Yok
Pazarlama İlkeleri
Pazarlama, Pazarlama Tanımı ve Kavramları, Pazarlamanın gelişimi, Pazarlama anlayışı ve öğeleri, pazar çevresi, çevresel fırsat ve tehditler, İşletme felsefesi,pazarlama kararları, pazarlamanın önemi, Durum ve rekabet analizi, Pazarlar ve tüketici davranışları, üretici pazarı, Pazarın ölçümü, Pazarın bölümlere ayrılması, hedef pazarın seçimi, Büyüme stratejileri, Rekabet stratejileri, Pazarlama bileşenleri kararları.
1- Pazarlama Yönetimi Kitapları
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Gösteri
5) Grup Çalışması
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte