>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Contemporary Issues İn Public Relations | HIT111 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 5 |
Prof. Dr. İdil SAYIMER
1) Bu dersin sonunda öğrenciler halkla ilişkiler alanına giren her bir alt konu başlığına özel örnek olay okuması yapmış olacaklardır.
2) Teorik bilgilerin nasıl pratiğe dönüştüğünü kavrayacaklardır.
3) Uluslararası örneklere dayanan okumalar öğrencilerin halkla ilişkiler uygulamalarının sınırlar ötesinde nasıl gerçekleştiğine dair fikir edinmelerini sağlayacaktır.
4) Halkla ilişkiler alanına ilişkin bilimsel makalelerin taranması akademik bakış açısını geliştirecektir.
5) Halkla ilişkiler alanına ilişkin uluslararası terminolojiye hakim olacaklardır.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
1 | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | |
2 | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | |
3 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Orta | |
4 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | |
5 | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Yok
Öğrencilerin, halkla ilişkilerin modern toplumlarda değişen rolünü anlayıp değerlendirmelerini sağlayan bu dersin içeriğinde, kavramlar, terimler, kuramsal bakış açısı, özel sektör, kamu ve gönüllü sektörlerde uygulanan halkla ilişkiler teknikleri ile yine çağdaş iş uygulamaları içinde halkla ilişkiler ve pazarlama ilişkileri ele alınmaktadır.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Gösteri
5) Model Yapma
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
20% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
İngilizce
İstenmemekte