>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Finansal Halkla İlişkiler | HIT113 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 5 |
Doç. Dr. Nihal TAŞOĞLU
1) Finansal iletişim hakkında bilgi sahibi olur.
2) Finansal paydaşları tanır.
3) Finansal ürünleri ve ürünlerin pazarlaması hakkında bilgilenir.
4) Yatırımcı ilişkilerine yön veren dinamikleri tanır.
5) Finansal iletişim araçlarını tanır.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | ||||
2 | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | |||||
3 | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | |||||
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
5 | Orta | Orta |
Yüz Yüze
Yok
Pazarlama iletişimi
Finansal halkla ilişkiler, finansal hedef kitle, yatırımcı ilişkileri, Türkiye’de finansal basın ile sosyal ve finansal paydaşlarla iletişimde kullanılan teknikler dersin içeriğini oluşturmaktadır.
1- Alison Theaker, Halkla İlişkilerin El Kitabı, İstanbul: MediaCat Yay. 2008
2- Kelly, K.S., Laskin, K.V., & Rosenstein, G.A.(2010). Investor Relations: Two-Way Symmetrical Practice, Journal of Public Relations Research, 22(2):182–208, DOI: 10.1080/10627261003601630
3- Laskin, A.V. (2011). How Investor Relations Contributes to the Corporate Bottom Line, Journal of Public Relations Research, 23(3):302–324, DOI: 10.1080/1062726X.2011.582206
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Model Yapma
6) Rol Yapma
7) Grup Çalışması
8) Örnek Olay
9) Problem Çözme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
20% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte