>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Halkla İlişkiler Okuryazarlığı | HIT129 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 5 |
Doç. Dr. Banu KÜÇÜKSARAÇ
1) Halkla ilişkiler okuryazarlığının anlamı ve kapsamını bilmek
2) Halkla ilişkiler kavram ve pratiğinin farklı anlamlarını bilmek ve tartışmak
3) Sosyo-kültürel ve teknolojik değişimlerin halkla ilişkiler pratiği üzerindeki etkilerini anlamak
4) Halkla ilişkiler pratiğinin güncel örneklerini halkla ilişkiler okuryazarlığı bağlamında tartışabilmek
Program Yeterlilikleri | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
1 | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | |
2 | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | |
4 | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Halkla İlişkiler ve Yeni İletişim Teknolojileri
Bu ders öğrencileri halkla ilişkilere dair toplumsal bir bakış kazandırmak amacıyla halkla ilişkiler kavram ve pratiğine ilişkin farklı bakışlar hakkında bilgilendirmek üzere tasarlanmıştır.
1- W. Timothy and Sheery J. Holladay (2014). It’s not Just PR: Public Relations in Society, Wiley Blackwell, UK
2- W. Timothy and Sheery J. Holladay (2013). Public relations literacy: Developing critical consumers of public relations. Public Relations Inquiry, 2(2) 125–146
3- Peltekoğlu, Filiz Balta (2011). "Halkla İlişkiler Okuryazarı Olabilmek." Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi Eleştirel Bir Kavrayış, Ütopya Yayınevi, Ankara.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Örnek Olay
6) Bireysel Çalışma
Ödev Notunun Başarıya Oranı |
20% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte