>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Post Modernizm, Küreselleşme ve Eğitim | EPO103 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 7 |
Doç. Dr. Hakan TURAN
Dr. Öğr. Üyesi İsmet ŞAHİN
1) Modernizmin tanımını yapar
2) Modernizm ve modern sanat, kültür ve insan özelliklerini sıralar
3) Post modernizmin farklı tanımlarını söyler
4) Modernizm ve Postmodernizmin dünya görüşleri arasındaki temel farklılıklarını yazar
5) Post modernizm ve temel tartışmalarını açıklar
6) Modern eğitim anlayışı ve özellikleri ile post modern eğitim anlayışı ve özelliklerini karşılaştırır.
7) Alternatif eğitim anlayışları ve örneklerini açıklar
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Düşük | Orta | |||||||||||
2 | Düşük | ||||||||||||
3 | Orta | ||||||||||||
4 | Düşük | ||||||||||||
5 | |||||||||||||
6 | |||||||||||||
7 | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Postmodernizm, küreselleşme, küreselleşmenin olumlu ve olumsuz yönleri, bilgi toplumu, eğitim sürecinde değişim, değişim sürecinde eğitim programları, okul, okul yöneticileri, öğretmen ve öğrenci konuları üzerinde yoğunlaşılmış ve bunların eğitime yansıyış biçimi
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
50% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte