>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Halk Eğitimi | HBO103 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 7 |
Prof. Dr. Soner POLAT
Doç. Dr. Tuğba KONAKLI
1) Hayat boyu öğrenme ve yetişkin eğitimi çerçevesinde halk eğitiminin Türkiye'deki gelişimini tarihsel çerçevede açıklar.
2) Hayat boyu öğrenme ve yetişkin eğitimi çerçevesinde halk eğitimine yönelik farklı ülkelerdeki olası uygulamaları tartışır .
3) Yetişkin eğitiminin tarihi ile yetişkin eğitimini gerekli kılan nedenler arasında ilişki kurar.
4) Yetişkin eğitiminin felsefi temellerini açıklar.
5) Yetişkin eğitimi alanındaki sorunları tartışır.
6) Türkiye'de yetişkin eğitimi ve uygulamalarına ilişkin alanyazın taraması yaparak, rapolaştırır.
7) Farklı ülkelerde yetişkin eğitimine yönelik uygulamaların analiz eder.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | |
6 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | |
7 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Eğitim ve eğitim ile ilgili teme kavramlar, hayat boyu öğrenme, yetişkin, yetişkin eğitimi, androgoji kavramlarının incelenmesi, yetişkin eğitiminin tarihi çerçevesi, yetişkin eğitimini gerekli kılan nedenler, yetişkin eğitiminin felsefi temelleri, yetişkin eğitiminin sorunları, Türkiye'de yetişkin eğitimi ve uygulamalrın değerlendirilmesi, farklı ülkelerde yetişkin eğitimine yönelik uygulamaların analiz edilmesi.
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte