>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Hizmet İçi Eğitim | HBO202 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 7 |
Prof. Dr. Soner POLAT
1) Türkiyede ve diğer ülkelerdeki hizmet içi eğitim programlarının yapısını yorumlar.
2) Hizmet içi eğitim programları üzerine eleştiri yapar.
3) Program geliştirme sürecinin aşamalarını açıklar.
4) Hizmet içi eğitim programı geliştirmede yeni bakış açıları geliştirir.
5) Alternatif hizmet içi eğitim programı yaklaşımlarını eleştirir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Düşük | Düşük | |||||||||
2 | Düşük | Orta | |||||||||
3 | Orta | ||||||||||
4 | Yüksek | Orta | |||||||||
5 | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Hizmet içi eğitimle ilgili temel kavramlar hizmetimi eğitimin amaçları, gerekliliği türleri, özellikleri, ilkeleri, yararları, sınırlılıkları, yasal dayanakları; hizmetimi eğitimde yararlanılan yöntem ve teknikler, hizmetimi eğitimin merkezi ve taşra örgüt yapısı ve işleyişi, hizmetimi eğitim programının temel boyutları, eğitim ihtiyaç analizi, hizmetimi eğitimin planlanması, hizmetimi eğitim programının hazırlanması ve uygulanması, hizmetimi eğitimin değerlendirilmesi, hizmetimi eğitimde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri.
1- Taymaz, A.H.(1997). Hizmetiçi eğitim: Kavramlar, ilkeler, yöntemler. Ankara: TAKAV
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Grup Çalışması
5) Bireysel Çalışma
6) Proje Temelli Öğrenme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte