>

Havacılık İşletmelerinde İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi

Havacılık Yönetimi

Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yüksek lisans
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Havacılık İşletmelerinde İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi HUI112 Seçmeli Yüksek lisans 1 Bahar 6

Öğretim Elemanı Adı

Doç. Dr. Gönül KONAKAY
Doç. Dr. Didem RODOPLU ŞAHİN

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Müşteri ilişkileri yönetimine yönelik bilgiyi elde eder ve üretir
2) Müşteri ilişkileri yönetim sürecini planlar
3) Müşteri ilişkilerini yönetir
4) İşletmede müşteri ilişkileri yönetim kültürü oluşturur

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Öğrenme Kazanımları
1   Yüksek   Orta          
2             Orta   Yüksek
3   Yüksek           Yüksek  
4     Düşük     Orta      

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Havacılık işletmelerinde Müşteri ve İlişkili Kavramlar, Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramı, Müşteri İlişkileri Yönetiminin Gelişim Süreci ve Aşamaları, Müşteri İlişkileri Yönetiminin Kapsamı, Yararları ve İlgili Alanlar, Satış, Pazarlama, Müşteri Hizmeti, Müşteri İlişkileri Yönetiminin Başarılı Olmasını Sağlayan Faktörler, Bilişim Teknolojileri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

40%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte