>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Halkla İlişkilerde İmaj Yönetimi | HIT220 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 6 |
Doç. Dr. Zeynep Benan DONDURUCU
Doç. Dr. Banu KÜÇÜKSARAÇ
Doç. Dr. Aybike ÖZEL
Doç. Dr. Nihal TAŞOĞLU
1) İmaj ve imaj yönetiminin ne anlama geldiğini kavrayabilecekler.
2) İmaj yönetiminin sosyolojik ve psikolojik temellerine ilişkin bilgi sahibi olarak, imaj yönetim taktiklerini sıralayabilecekler.
3) Örgüt kültürüyle imaj yönetimi arasındaki ilişkiyi kavrayarak, kurumlarda imaj yönetiminin önemini ve yönetilmesi gereken bir kavram olduğunu anlayabilecekler.
4) Kurumsal imaj içeriğinin yönetim sürecinde geliştirilmesinin merkezinde yer alan kurum kişiliği, kurum kimliği ve kurum imajı kavramlarını kavrayabileceklerdir.
5) Öğrenciler kurumsal imaj aracılığıyla iç ve dış hedef kitle üzerinde inandırıcılık ve güven yaratmak ile sürdürmek gibi önemli işlevleri kavrayacaklardır.
Bölümün/programın program yeterlilikleri sistemde olmadığından ilişkilendirme işlemi yapılamamıştır.
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Ders kapsamında markalaşma evreleri ve imaj yönetimi, güven kavramı irdelenerek “itibar” ve itibarın korunması konularına da değinilecektir. Öğrencilerin marka kavramını daha geniş bir biçimde değerlendirerek, marka yapılandırma konusunda gerekli olan stratejik bilgileri edinmelerini amaçlamaktadır.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte