>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Okullarda Harmanlanmış Öğrenme | BTE525 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 7 |
Doç. Dr. Funda DAĞ
1) Harmanlanmış öğrenmeyi ve bileşenlerini açıklar.
2) Harmanlanmış öğrenme ve e-öğrenme ilişkisini açıklar.
3) Harmanlanmış öğrenme uygulama biçimlerini açıklar.
4) Harmanlanmış öğrenme ve öğrenme kuramları (Özdüzenleme kuramları, İşlemsel uzaklık teorisi, Sosyal Bilişsel Öğrenme Kuramı, Bloom Taxonomy) ilişkisini açıklar.
5) Harmanlanmış öğrenme ortamı tasarımını (hedeflerin düzenlenmesi, içerik tasarımı, öğretici etkinlik tasarımı) açıklar.
6) Harmanlanmış öğrenme ortamında öğrenmenin değerlendirilmesinde kullanılan yaklaşımları açıklar.
7) Harmanlanmış öğrenme ortamının değerlendirme kriterlerini açıklar.
8) Bir harmanlanmış öğrenme ortamı tasarlar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Düşük | Düşük | |||||
2 | Orta | Düşük | Yüksek | Yüksek | Düşük | Düşük | |||||
3 | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Düşük | ||||||
4 | Orta | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Orta | |||||
5 | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | ||||||
6 | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Düşük | ||||||
7 | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Düşük | ||||||
8 | Yüksek | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Harmanlanmış öğrenmenin kapsamı ve tarihsel süreci Harmanlanmış öğrenmenin kuramsal temelleri Harmanlanmış Öğrenmenin Olumlu ve Olumsuz Yönleri Harmanlanmış Öğrenme ve E-öğrenme İlişkisi Harmanlanmış Öğremenin Uygulama Biçimleri Bir harmanlanmış öğrenme uygulaması olarak tersyüz sınıf modeli Tersyüz sınıf modelinin karakteristik özellikleri Harmanlanmış öğrenme ortamlarında öğretmen ve öğrenci rolleri Harmanlanmış Öğrenme Ortamı Tasarımı Harmanlanmış Öğrenme ve Kuramsal Yaklaşımlar Farklı okul düzeylerinde harmanlanmış öğrenme uygulamaları
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Beyin Fırtınası
5) Örnek Olay
6) Bireysel Çalışma
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
50% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte