>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Sınıfta Teknoloji Entegrasyonu | BTE514 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 7 |
Doç. Dr. Funda DAĞ
1) Öğrenci ve öğretmenler için teknolojik standartları tanımlar.
2) Türkiye’de öğretmenlik mesleğine yönelik teknolojik yetkinlikleri sıralar.
3) Teknoloji entegrasyon modellerini açıklar.
4) Teknoloji entegrasyon modelleri arasındaki farklılıkları açıklar.
5) Teknoloji entegrasyonunda yönelik güncel eğilimleri yorumlar.
6) Sınıf teknolojilerine ilişkin güncel eğilimleri yorumlar.
7) Sınıfta teknoloji entegrasyonundaki engelleri yorumlar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Yüksek | ||||||||||
2 | Düşük | ||||||||||
3 | Yüksek | ||||||||||
4 | Yüksek | ||||||||||
5 | Düşük | Yüksek | |||||||||
6 | Düşük | Yüksek | |||||||||
7 | Düşük | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Öğrenme ve öğretmede teknolojik standartlar (ISTE, NETS), Türkiye ve eğitim teknolojisi standartları; Teknoloji entegrasyonu modelleri (SAMR, TPACK, TIM); Öğrenme ve Öğretmede Teknoloji entegrasyonunda güncel yönelimler: Steam, kodlama; Değişen sınıf ortamları; Sınıfta teknoloji entegrasyonundaki engeller.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Beyin Fırtınası
5) Örnek Olay
6) Bireysel Çalışma
Kısa Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte