>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Öğretimsel Mesaj Tasarımı | BTE520 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 7 |
Dr. Öğr. Üyesi Duygu Nazire KAŞIKCI
1) Öğrenim ve öğretim kuramları ve tasarım ilişkisini açıklar.
2) Öğrenme-öğretme ilkelerini, tasarım kavramları ve ilkelerini açıklar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | |||||||||
2 | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Öğrenim ve öğretim kuramları ve tasarım ilişkisi, öğrenme-öğretme ilkeleri, tasarım kavramları ve ilkeleri, yazılı unsurlar, görsel unsurlar, işitsel unsurlar, gelişim ilkeleri, motivasyon ilkeleri, algı ilkeleri, iletişim ilkeleri, öğretimsel mesajların tasarımında belirleyici olan ortam özelliklerine ilişkin ilkeler, bu ilkelerin uygulanmasının değerlendirilmesi.
1- Pettersson R., (2002), Information Design: an Introduction, John Benjamins Publishing Company
1) Anlatım
2) Anlatım
3) Soru-Cevap
4) Tartışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte