>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Şehirlerde Markalaşma ve İmaj Geliştirme | TIY106 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 7 |
Prof. Dr. Bilsen BİLGİLİ
Prof. Dr. Selda UCA
Doç. Dr. Dilek DÜLGER ALTINER
1) Markalaşma ve imaj geliştirme kavramlarını ve uygulamalarını bilimsel yöntemlerle değerlendirmek
2) Şehir markalaşmasında karmaşık sorun ve konuları belirlemek ve analiz edebilmek
3) Şehirlerde markalaşma ve imaj geliştirme örnekleri üzerinde kanıta ve araştırmalara dayalı öneriler geliştirebilmek
4) Eleştirel düşünceyle şehir markalaşması konusundaki sorunların kaynağını belirleyebilmek
5) Şehirler için uluslararası rekabet açısından önemli bir araç olan markalaşma ve imaj geliştirme stratejileri geliştirebilmek
Program Yeterlilikleri | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Dersin başlıca konuları arasında marka ve turizmde marka, destinasyon markalaşması, marka imajı, marka yaratma yer almaktadır.
Türkçe
İstenmemekte