>

Şehirlerde Markalaşma ve İmaj Geliştirme

Turizm İşletmeciliği

Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yüksek lisans
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Şehirlerde Markalaşma ve İmaj Geliştirme TIY106 Seçmeli Yüksek lisans 1 Bahar 7

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Bilsen BİLGİLİ
Prof. Dr. Selda UCA
Doç. Dr. Dilek DÜLGER ALTINER

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Markalaşma ve imaj geliştirme kavramlarını ve uygulamalarını bilimsel yöntemlerle değerlendirmek
2) Şehir markalaşmasında karmaşık sorun ve konuları belirlemek ve analiz edebilmek
3) Şehirlerde markalaşma ve imaj geliştirme örnekleri üzerinde kanıta ve araştırmalara dayalı öneriler geliştirebilmek
4) Eleştirel düşünceyle şehir markalaşması konusundaki sorunların kaynağını belirleyebilmek
5) Şehirler için uluslararası rekabet açısından önemli bir araç olan markalaşma ve imaj geliştirme stratejileri geliştirebilmek

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
3 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
4 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
5 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Dersin başlıca konuları arasında marka ve turizmde marka, destinasyon markalaşması, marka imajı, marka yaratma yer almaktadır.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte