>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Destinasyon Geliştirme ve Yönetimi | TIY154 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 7 |
Prof. Dr. Emrah ÖZKUL
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet BOYRAZ
1) Destinasyon paket ürün bileşenlerini sınıflandırarak destinasyon sistemi içerisindeki ilişkilerini irdeleyebilir.
2) Destinasyon yönetimi ve pazarlamasının kapsamını ve çerçevesini tanımlayarak turizm ve diğer sektörlerdeki benzer uygulamalar arasındaki farklılıkları tespit ederek uygulamadaki sorunlara yönelik stratejik çözüm önerileri geliştirebilir.
3) Destinasyonlarda kaynak analizi yaparak, turizm planlaması sırasında karşılaşılabilecek sorunlara çözüm önerilerinde bulunabilir.
4) Mevcut turizm pazarlama stratejilerini değerlendirerek turistik destinasyonlar için pazarlama stratejik planları hazırlayabilir.
5) Turistik destinasyonlarda ziyaretçi özelliklerini inceleyerek, ziyaretçi istek, ihtiyaç ve beklentilerine uygun pazarlama stratejileri belirleyebilir.
Program Yeterlilikleri | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 |
Yüz Yüze
Yok
Turizm İşletmelerinde Stratejik Yönetim
Ders, destinasyon yönetimi ve pazarlaması konusunda sunulacak temel bilgileri takiben, uluslararası turizm pazarından örnek ve uygulamalı çalışmalarla destinasyonlarda paydaş yönetimi, stratejik planlama, destinasyon yönetim ve pazarlama kuruluşları ve destinasyon yönetiminde işbirlikleri gibi konuların ele alınmasını içermektedir.
Türkçe
İstenmemekte