>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Dijital Pazarlama Stratejileri BTI107 Seçmeli Yüksek lisans 1 Güz 6

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. İdil SAYIMER

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Sanal ortamda yeni medya okuryazarlığını nasıl kullanabileceğini açıklar.
2) Sosyal medyanın toplumsal etkilerini tartışır ve değerlendirir.
3) Sosyal medyanın diğer mecralar karşısındaki yükselişinin nedenleri hakkında fikir sahibi olur.
4) Medya okuryazarlığının, yeni medya açısından önemini kavrar.
5) Yeni medya okuryazarlığına ilişkin literatürü açıklar

Program Yeterliliği İlişkisi

Bölümün/programın program yeterlilikleri sistemde olmadığından ilişkilendirme işlemi yapılamamıştır.

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

.

Dersin İçeriği

Bu ders kapsamında incelenecek konular arasında yeni medya anlayışı, dijital reklam mecraları, sosyal ağ kullanıcılarının reklam tüketim alışkanlıkları, dijital çağda rıza imalatı, sosyal ağlar üzerinden sürekli iletişim modelleri incelenecektir.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Diğer

Mesleki Uygulama

İstenmemekte