>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Dijital Pazarlama Stratejileri | BTI107 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 6 |
Prof. Dr. İdil SAYIMER
1) Sanal ortamda yeni medya okuryazarlığını nasıl kullanabileceğini açıklar.
2) Sosyal medyanın toplumsal etkilerini tartışır ve değerlendirir.
3) Sosyal medyanın diğer mecralar karşısındaki yükselişinin nedenleri hakkında fikir sahibi olur.
4) Medya okuryazarlığının, yeni medya açısından önemini kavrar.
5) Yeni medya okuryazarlığına ilişkin literatürü açıklar
Bölümün/programın program yeterlilikleri sistemde olmadığından ilişkilendirme işlemi yapılamamıştır.
Yüz Yüze
Yok
.
Bu ders kapsamında incelenecek konular arasında yeni medya anlayışı, dijital reklam mecraları, sosyal ağ kullanıcılarının reklam tüketim alışkanlıkları, dijital çağda rıza imalatı, sosyal ağlar üzerinden sürekli iletişim modelleri incelenecektir.
Diğer
İstenmemekte