>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Yeni Medya Ekonomi Politiği BTI115 Seçmeli Yüksek lisans 1 Güz 6

Öğretim Elemanı Adı

Doç. Dr. Sevim KOÇER

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Medya ekonomisi temel kavramlarını kavramak,
2) Medya endüstrisindeki aktörleri tanımak
3) Medya endüstrisi işleyiş süreçlerini algılamak
4) Medya işletmeleri ürünlerini ve hizmetlerini tanımak
5) Medya ürünleri arz ve talep yapısını analiz etmek

Program Yeterliliği İlişkisi

Bölümün/programın program yeterlilikleri sistemde olmadığından ilişkilendirme işlemi yapılamamıştır.

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi

Dersin İçeriği

Derste, medya endüstrisi, alanda etkin aktörler ve aralarındaki etkileşim, medya işletmeleri ürün/ hizmet özellikleri, maliyet yapısı, arz ve talebin yapısı, fiyat oluşumu, iktidar-medya etkileşimi, ilgili kuramlar incelenmektedir.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Diğer

Mesleki Uygulama

İstenmemekte