>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Türk Islam Devletleri Tarihi | ITS112 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 7 |
Prof. Dr. Mehmet ÇİÇEK
Prof. Dr. Muhammet Fatih GENÇ
Prof. Dr. Abdullah KAHRAMAN
Prof. Dr. Yusuf Ziya KESKİN
Prof. Dr. Sefer YAVUZ
Doç. Dr. Mehmet AYHAN
Doç. Dr. Ali CANÇELİK
Doç. Dr. Ahmet EKŞİ
Doç. Dr. Mustafa EREN
Doç. Dr. Kadir GÖMBEYAZ
Doç. Dr. Süleyman GÜMRÜKÇÜOĞLU
Doç. Dr. AYHAN HİRA
Doç. Dr. Ahmet Canan KARAKAŞ
Doç. Dr. Abdulkadir MACİT
Doç. Dr. Hüseyin OKUR
Doç. Dr. Bahattin TURGUT
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Maşuk ACAR
Dr. Öğr. Üyesi Abdurrahman BULUT
Dr. Öğr. Üyesi Adalet ÇAKIR
Dr. Öğr. Üyesi Recai ÇETRES
Dr. Öğr. Üyesi Sevim GELGEÇ
Dr. Öğr. Üyesi Adnan GÜRSOY
Dr. Öğr. Üyesi Kerim ÖZMEN
Dr. Öğr. Üyesi Metin PAY
Dr. Öğr. Üyesi MELEK YILMAZ GÖMBEYAZ
Öğr. Gör. Nevrin Nur ASLAN
Ögr. Gör. Dr. Tuba Ruhengiz AZAKLI
1) Türklerin Müslüman oluşu sürecini öğrenir.
2) Müslüman Türk devletlerinin tarih içindeki konumunu açıklar.
3) Müslüman Türk devletleri tarihini yorumlayarak diğer dönemlerle karşılaştırır.
4) Müslüman Türk devletlerinin İslam Tarihindeki yeri ve önemini kavrar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | |
2 | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Yüksek | |
3 | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Türk İslam Devletleri Tarihi - Erdoğan Merçil
Uygulama okulunda değişik sınıflarda öğretmenlik yaparak mesleğinin yeterliklerini geliştirebilme. Kendi alanının ders programını anlayabilme, ders kitaplarını değerlendirebilme, ölçme ve değerlendirme yapabilme. Öğretmenlik uygulaması sırasında kazanmış olduğu deneyimleri arkadaşları ve uygulama öğretim elemanı ile paylaşarak kendisini bu yönde geliştirebilme. Sınıf içinde sınıf yönetimi, öğretimin planlanması ve uygulanması konusunda yeterliklerini geliştirebilme.
1- Öğretmenlik Uygulaması kılavuzu
2- Öğretmenlik Uygulaması
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Alıştırma ve Uygulama
4) Gösteri
5) Bireysel Çalışma
Sayı |
Yüzde |
|
---|---|---|
Ödev Notunun Başarıya Oranı |
2 |
30% |
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
1 |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte