>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Klasik Din Eğitimi Metinlerine Giriş | FDB110 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 8 |
Prof. Dr. Muhammet Fatih GENÇ
Dr. Öğr. Üyesi Ömer Faruk ARAZ
1) Klasik din eğitimi metinlerini tanır.
2) Metinlerini içeriğini tartışır. Discuss the content of the text .
3) Metinleri eğitim yönüyle inceler.
4) Bu metinlerden bugüne dair sonuçlar çıkarır.
5) Bugünkü eğitim sistemleriyle karşılaştırmalar yapar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Düşük | |
4 | |||||||||||||
5 | Orta | Düşük | Yüksek | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Eğitim Bilimi ve Din Eğitimi
Bu ders ile klasik din eğitim metinlerin hakkında bilgi sahibi olup, bu metinlerin içerik yönünden tartışarak günümüze olan yansımalarını analiz etmek
1- 1. BİLGİN, Beyza,, Eğitim Bilimi Din Eğitimi, Gündüz Yay. Ankara 2001.
2- 2. Gazzali, İhya, Kitab'lİlm Bölümü,
3- 3. İbn. Haldun, Mukaddime, İlm Bölümü
1) Grup Çalışması
2) Örnek Olay
3) Laboratuvar/Çalıştay
4) Bireysel Çalışma
5) Problem Çözme
6) Proje Temelli Öğrenme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte