>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Erken Çocukluk Eğitimi Yaklaşımları ve Modelleri | OOE507 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 7 |
Doç. Dr. Aslı EŞME
Dr. Öğr. Üyesi Esra ÜNLÜER
1) Öğrenciler okul öncesi eğitim modellerini bilir.
2) Öğrenciler Türkiye’de okul öncesi eğitimin durumunu bilir.
3) Öğrenciler, Dünyada uygulanan okul öncesi eğitim yaklaşımlarını bilir.
4) Öğrenciler, okul öncesi eğitim yaklaşımlarını karşılaştırabilir.
5) Öğrenciler, farklı yaklaşımlara uygun planlamalar yapabilir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Türkiye’de ve dünyada okulöncesi eğitimin durumu, okulöncesi eğitim modelleri (Montessori, High Scope, Proje Program, Regio Emilia, Ev Okulları , Waldorf yaklaşımı, Açık Eğitim, Bank Street, Çocuktan Çocuğa Eğitim Yaklaşımı, Çoklu Zeka, vb.)
Ödev Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte