>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Erken Çocuklukta Öz Düzenleme | OOE510 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 7 |
Doç. Dr. Hatice Gözde ERTÜRK KARA
1) Öz düzenlemenin tanımı ve kapsamını bilir.
2) Erken çocukluk döneminde öz düzenlemenin gelişimini bilir
3) Erken çocukluk döneminde öz düzenleme becerilerini değerlendirir
4) Erken çocukluk döneminde öz düzenleme becerilerinin evde ve sınıfta nasıl destekleneceğini bilir
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | |
2 | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | |
3 | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | |
4 | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Dersin içeriği Öz düzenlemenin tanımı ve kapsamı, erken çocukluk döneminde öz düzenlemenin gelişimi, erken çocukluk döneminde öz düzenlemenin değerlendirilmesi, çocuklarda öz düzenlemenin desteklenmesine yönelik olarak ev ortamının düzenlenmesi ve yapılabilecek uygulamalar, çocuklarda öz düzenlemeyi desteklemek için sınıf ortamının düzenlenmesi ve kullanılabilecek stratejiler.
1) Anlatım
2) Anlatım
3) Anlatım
4) Soru-Cevap
5) Soru-Cevap
6) Soru-Cevap
7) Tartışma
8) Tartışma
9) Tartışma
10) Grup Çalışması
11) Grup Çalışması
12) Grup Çalışması
13) Beyin Fırtınası
14) Beyin Fırtınası
15) Beyin Fırtınası
16) Bireysel Çalışma
17) Bireysel Çalışma
18) Bireysel Çalışma
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
20% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte