>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Gelenekten Çağdaşa Tasarım | GTS131 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 4 |
Dr. Öğr. Üyesi Zehra PALA YAVUZYİĞİT
1) Alanıyla ilgili konularda bilgi ve görüşlerini nicel ve nitel veriler ile destekleyerek sistemli biçimde yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme.
2) Alanıyla ilgili konularda bilimsel araştırma bilgi ve becerisini kullanabilme.
3) Alanıyla ilgili kazanımları disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme
4) Alanında edindiği uzmanlık düzeyinde bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme.
5) Alanında uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız yürütebilme.
6) Alanıyla ilgili konularda toplumsal ve kültürel değerleri gözetebilme.
7) Bilimsel etik kuralları benimseme ve uyma.
Program Yeterlilikleri | ||
1 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||
1 | Yüksek | |
2 | Yüksek | |
3 | Yüksek | |
4 | Orta | |
5 | Orta | |
6 | Yüksek | |
7 | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
MİNYATÜR VE EBRU EKOLLERİ
Tasarım kavramlarının öğrenilmesi, çeşitli unsurlarla eşleştirilmesi, tasarım örnekleriyle görseller eşliğinde sunulması.
1- Barışta, Örcün, Türk El Sanatları, Ankara, 1988.
2- YETKİN, Şerare, Türk Halı Sanatı, İSTANBUL.1974.
3- Tepecik, A. (2013). Yaratıcı Tasarımın Temelleri, İstanbul. Heskett, J. (2013). Tasarım, Dost Kitabevi.
4- Nas, Emine, Günümüz Konya'sında yaşayan bazı sanatlar ağaç işleri, toprak işleri, taş işleri, tespihçilik, kitap sanatları, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü-Yayınlanmamış Doktora Tezi- Konya, 2005.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Bireysel Çalışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte