>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Hareket Eğitimi | RYL129 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 6 |
Prof. Dr. Betül BAYAZIT
1) Öğretilen davranışları uygular.
2) Gelişim, öğrenme, motor gelişimi tanır.
3) Yaş gruplarının temel özelliklerini tanır.
4) Yaş gruplarına yönelik hareket eder.
5) Motor gelişim çalışmalarını çeşitlendirir.
6) Yaş gruplarını sentezler.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
6 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Gelişim, gelişimin nicelik ve nitelik yönleri, gelişim dönemleri, bireysel farklılıklar, gelişimin ilkeleri,fiziksel uygunluk unsurları, motor uygunluk unsurları, hareket, motor öğrenme, motor gelişim, motor gelişimde kullanılan metodlar, motor gelişim kavramları, motor gelişimi etkileyen etmenler, motor gelişim dönemleri
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
45% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
55% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte