>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Oyun Tasarımı İçin 3d Grafik ve Bilgisayar Animasyonu | BTM606 | Seçmeli | Doktora | 1 | Bahar | 8 |
Doç. Dr. Adnan SONDAŞ
Öğr. Gör. Yavuz Selim FATİHOĞLU
Arş. Gör. M.M. Enes YURTSEVER
1) 3B bilgisayar oyunları ve grafik uygulamaları geliştirmek için uygun yazılım geliştirme araçlarını kullanabilir ve değerlendirebilir.
2) Verimli API özelliklerini barındıran 3B sabit fonksiyon çizim hattını kullanan bir 3B uygulamayı tasarlayabilir.
3) API fonksiyonlarını verimli kullanabilmek için bilgisayar oyununun çizim ve benzetim sorunlarını analiz edebilir.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||
1 | Orta | |||||||||||||
2 | ||||||||||||||
3 |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Oyun programlamaya giriş ve oyun programlamanın tarihi, 3B matematik, 2B ve 3B dönüşümler, 3B modelleme, Karakter modelleme, Oyunda ses, Giriş donanımları, Çıkış donanımları, Oyun motorları, Oyunda yapay zeka, Uygulamalar
Türkçe
Var