>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Eğitim Politikaları ve Uygulamaları | EBY615 | Seçmeli | Doktora | 1 | Bahar | 7 |
Prof. Dr. Şöheyda GÖKTÜRK
1) Politika biliminin kavram ve modeleri ile bunların kamu politikasına katkısını açıklar
2) Geçmiş ve günümüzde uygulanan eğitim politikası modellerini açıklar ve analiz eder
3) Reform kavramlarını tanımlar
4) Eğitim reformlarının sahip olması gereken özellikleri nicelik, eşitlik, kalite ve etkililik yönünden analiz eder
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | ||||||||||||||
4 |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Bu amacı gerçekleştirmek için çesitli reform hareketleri, eğitimde erişimi artırma, öğrenmenin kalitesini yükseltme, eğitimde fırsat eşitliğini yaratma, ve ülke kalkınmasına etkileri boyutlarında analiz edilecektir.
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte