>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Sanal Ortamda İletişim Yönetimi | IBD103 | Seçmeli | Doktora | 1 | Güz | 7 |
Prof. Dr. İdil SAYIMER
1) Öğrencinin Sanal Ortamda halkla ilişkileri nasıl kullanabileceği, sosyal medyanın toplumsal etkileri ve sosyal medyanın diğer mecralar karşısındaki yükselişinin nedenleri hakkında bir fikir sahibi olması amaçlanır. Sosyal medyanın halkla ilişkiler açısından ne kadar önemli olduğu gerçeğini kavraması beklenir.
Program Yeterlilikleri | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||
1 | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Yok
Bu ders öğrencilere kurumların ve bireylerin dijital ortamda itibarlarının ve pazar paylarının korunmasında sosyal paydaşlarla nasıl etkili iletişim kurabileceğini öğretir. Halkla ilişkilerde metni yazarlığı, pazarlama planlama ve halkla ilişkiler analizleri içerir. Öğrenciler, nasıl basın bülteni yazabileceğini, tutundurma çalışmaları, iş ortamları, etkinlikler ve ürün lansmanı gibi konularında eğitim alır. Dersin içeriğinde, kurumsal web sitesi analizi, medya kampanyaları, sosyal ağlar ve e-ticaret oluşturmaktadır.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Gösteri
5) Grup Çalışması
6) Örnek Olay
7) Bireysel Çalışma
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
20% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte