>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Turizm İşletmelerinde Kurumsal İletişim | TDR131 | Seçmeli | Doktora | 1 | Güz | 7 |
Prof. Dr. Bilsen BİLGİLİ
1) Kurumsal iletişim yönetimi kavramını açıklar.
2) Kurumsal iletişim ile ilgili kavramlar arasındaki ilişkiyi yorumlar.
3) Turizm işletmelerinde kurumsal iletişim yönetimi örnek olayları değerlendirir.
4) Kurumsal imaj, itibar ve marka kavramlarının benzerliklerini ve farklılıklarını turizm işletmelerinden örnekler vererek karşılaştırır.
Program Yeterlilikleri | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | |
3 | Orta | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Bu ders, kurumsal iletişim yönetimi kavramını, kurumsal iletişim ile ilgili kavramlar arasındaki ilişkiyi, turizm işletmelerinde kurumsal iletişim yönetimi örnek olaylarını, kurumsal imaj, itibar ve marka kavramlarının benzerlikve farklılıklarının turizm işletmeleri ile ilgili örneklerini kapsamaktadır.
Türkçe
İstenmemekte