>

Turizm İşletmelerinde Kurumsal İletişim

Turizm İşletmeciliği

Sosyal Bilimler Enstitüsü
Doktora
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Turizm İşletmelerinde Kurumsal İletişim TDR131 Seçmeli Doktora 1 Güz 7

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Bilsen BİLGİLİ

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Kurumsal iletişim yönetimi kavramını açıklar.
2) Kurumsal iletişim ile ilgili kavramlar arasındaki ilişkiyi yorumlar.
3) Turizm işletmelerinde kurumsal iletişim yönetimi örnek olayları değerlendirir.
4) Kurumsal imaj, itibar ve marka kavramlarının benzerliklerini ve farklılıklarını turizm işletmelerinden örnekler vererek karşılaştırır.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta
3 Orta Orta Düşük Düşük Yüksek Orta Yüksek
4 Yüksek Yüksek Yüksek Orta Orta Düşük Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Bu ders, kurumsal iletişim yönetimi kavramını, kurumsal iletişim ile ilgili kavramlar arasındaki ilişkiyi, turizm işletmelerinde kurumsal iletişim yönetimi örnek olaylarını, kurumsal imaj, itibar ve marka kavramlarının benzerlikve farklılıklarının turizm işletmeleri ile ilgili örneklerini kapsamaktadır.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte