>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Turizmde Tanıtım ve Markalaşma | TDR120 | Seçmeli | Doktora | 1 | Bahar | 7 |
Prof. Dr. Bilsen BİLGİLİ
Prof. Dr. Selda UCA
1) Markalaşma ve imaj geliştirme ile ilgili temel konularını açıklayabilir.
2) Yiyecek içecek işletmesinin markalama süresini yönetebilir, politikalar geliştirebilir
3) Markalaşma ve imaj geliştirmenin destinasyondaki gastronomi ile ilişkisini tanımlayabilir.
Program Yeterlilikleri | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Bu ders, markanın tarihçesi, Markanın yasal düzenlenmesi, Marka türleri, Marka yönetiminin tanımı, önemi, Doğru marka konumlandırması, marka bölümü, marka imajı, rakiplerin analizi, Müşteriyle düzenli ilişki kurma, müşteri değerlendirmesi, marka strateji geliştirme, Performans ölçümü, sürekli yapılanma, durum analizi, Kurumsal kimlik-marka ilişkisi, Destinasyon markalaması, Markaların sembolik gücü, yiyecek içecek işletmelerinin markalaşması ve Uluslararası marka olmak ve ülke markası oluşturmayı kapsamaktadır.
Türkçe
İstenmemekte