>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Turizmde Tanıtım ve Markalaşma TDR120 Seçmeli Doktora 1 Bahar 7

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Bilsen BİLGİLİ
Prof. Dr. Selda UCA

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Markalaşma ve imaj geliştirme ile ilgili temel konularını açıklayabilir.
2) Yiyecek içecek işletmesinin markalama süresini yönetebilir, politikalar geliştirebilir
3) Markalaşma ve imaj geliştirmenin destinasyondaki gastronomi ile ilişkisini tanımlayabilir.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
3 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Bu ders, markanın tarihçesi, Markanın yasal düzenlenmesi, Marka türleri, Marka yönetiminin tanımı, önemi, Doğru marka konumlandırması, marka bölümü, marka imajı, rakiplerin analizi, Müşteriyle düzenli ilişki kurma, müşteri değerlendirmesi, marka strateji geliştirme, Performans ölçümü, sürekli yapılanma, durum analizi, Kurumsal kimlik-marka ilişkisi, Destinasyon markalaması, Markaların sembolik gücü, yiyecek içecek işletmelerinin markalaşması ve Uluslararası marka olmak ve ülke markası oluşturmayı kapsamaktadır.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte