>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Turizmde Tüketici Davranışları | TDR126 | Seçmeli | Doktora | 1 | Bahar | 7 |
Prof. Dr. Bilsen BİLGİLİ
Prof. Dr. Emrah ÖZKUL
Prof. Dr. Selda UCA
1) Tüketici kavramı ve ilgili kavramlar arasında ilişki kurar, değerlendirir
2) Tüketici davranışlarını araştırır, yorumlar ve karar alır
3) Tüketici davranışları verilerini kullanarak stratejiler geliştirir ve uygular
4) Tüketici davranışlarını etkileyecek tutundurma uygular
5) Tüketicileri davranışa yönlendirir
Program Yeterlilikleri | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||
1 | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | |
3 | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | |
4 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | |
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Bu dersin içeriği amaç doğrultusunda şu şekilde belirlenmiştir: “tüketici davranışlarının pazarlama açısından önemi ve bir model, öğrenme, güdüler, algılama, tutum ve ihtiyaçlar, kişilik ve kendini tanıma, yaşam tarzı, kültür, sosyal sınıflar, tüketici davranışlarını etkileyen durumsal faktörler, yeniliklerin kabulü ve yayılışı, marka konumlandırma ve örgütsel satın alma” .
Türkçe
İstenmemekte