>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Turizmde E-pazarlama ve Bilgi Teknolojileri | TDR128 | Seçmeli | Doktora | 1 | Bahar | 7 |
Prof. Dr. Bilsen BİLGİLİ
Prof. Dr. Emrah ÖZKUL
1) Araştırma yöntemi belirler
2) Küreselleşme ve bilgi toplumu dönüşümünün turizm sektörü üzerindeki etkilerini tüm boyutları ile kavrayabilmek
3) Bilgi ve iletişim teknolojilerinin stratejik rekabet avantajı elde etmedeki rolünü anlayabilmek, turizmde bilgi ve iletişim teknolojilerinin çok boyutlu çerçevesi, turizmde internet uygulamaları, yeni turizm tüketicileri, turizm endüstrisinde yeni yönetim ve pazarlama yaklaşımları gibi konuları tartışabilmek için gereken bilgi altyapısına sahip olmak
4) Sosyal medyanın gelişimi, sosyal medya pazarlaması, turizm pazarlamasında sosyal medyanın yeri gibi konuları anlayabilmek için internet teknolojilerindeki gelişmeleri izleyebilmek
Program Yeterlilikleri | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Teknoloji alanındaki gelişmelerin ve özellikle İnternetin turizm işletmelerine ve turistik tüketicilere etkilerinin anlatılması Turizmde elektronik ticaret ve elektronik pazarlama kavramlarının incelenmesi
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte