>

Turizmde E-pazarlama ve Bilgi Teknolojileri

Turizm İşletmeciliği

Sosyal Bilimler Enstitüsü
Doktora
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Turizmde E-pazarlama ve Bilgi Teknolojileri TDR128 Seçmeli Doktora 1 Bahar 7

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Bilsen BİLGİLİ
Prof. Dr. Emrah ÖZKUL

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Araştırma yöntemi belirler
2) Küreselleşme ve bilgi toplumu dönüşümünün turizm sektörü üzerindeki etkilerini tüm boyutları ile kavrayabilmek
3) Bilgi ve iletişim teknolojilerinin stratejik rekabet avantajı elde etmedeki rolünü anlayabilmek, turizmde bilgi ve iletişim teknolojilerinin çok boyutlu çerçevesi, turizmde internet uygulamaları, yeni turizm tüketicileri, turizm endüstrisinde yeni yönetim ve pazarlama yaklaşımları gibi konuları tartışabilmek için gereken bilgi altyapısına sahip olmak
4) Sosyal medyanın gelişimi, sosyal medya pazarlaması, turizm pazarlamasında sosyal medyanın yeri gibi konuları anlayabilmek için internet teknolojilerindeki gelişmeleri izleyebilmek

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek Orta Yüksek
2 Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek Orta Yüksek
3 Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek Orta Yüksek
4 Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Teknoloji alanındaki gelişmelerin ve özellikle İnternetin turizm işletmelerine ve turistik tüketicilere etkilerinin anlatılması Turizmde elektronik ticaret ve elektronik pazarlama kavramlarının incelenmesi

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

30%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

70%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte