>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Turizmde Pazarlama Teorileri TDR134 Seçmeli Doktora 1 Bahar 7

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Bilsen BİLGİLİ
Prof. Dr. Emrah ÖZKUL
Doç. Dr. Hatice GÜÇLÜ NERGİZ

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Knowing description of marketing, Consept of marketing, Relations between marketing and other sciences, Classifiy of marketing, Belief of marketing, Consept of market and classify, Marketing mixed and strategies, market segmentation, market targeting and market positioning.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Turuzmde Pazarlama Araştırmaları

Dersin İçeriği

Ders, nitel ve nicel araştırma yöntemleri, araştırma sorusunun belirlenmesi ve hipotez kurma, örnek seçimi, veri toplama araç ve yöntemlerinin belirlenmesi, veri toplama, veri girişi ve tasnifi, analizlerin yapılması ve yorum konularını içermektedir.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Model Yapma
5) Beyin Fırtınası
6) Örnek Olay
7) Bireysel Çalışma
8) Proje Temelli Öğrenme


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte