>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Turizmde Pazarlama Teorileri | TDR134 | Seçmeli | Doktora | 1 | Bahar | 7 |
Prof. Dr. Bilsen BİLGİLİ
Prof. Dr. Emrah ÖZKUL
Doç. Dr. Hatice GÜÇLÜ NERGİZ
1) Knowing description of marketing, Consept of marketing, Relations between marketing and other sciences, Classifiy of marketing, Belief of marketing, Consept of market and classify, Marketing mixed and strategies, market segmentation, market targeting and market positioning.
Program Yeterlilikleri | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Turuzmde Pazarlama Araştırmaları
Ders, nitel ve nicel araştırma yöntemleri, araştırma sorusunun belirlenmesi ve hipotez kurma, örnek seçimi, veri toplama araç ve yöntemlerinin belirlenmesi, veri toplama, veri girişi ve tasnifi, analizlerin yapılması ve yorum konularını içermektedir.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Model Yapma
5) Beyin Fırtınası
6) Örnek Olay
7) Bireysel Çalışma
8) Proje Temelli Öğrenme
Türkçe
İstenmemekte