>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Uzmanlık Alan Dersi SAE714 Zorunlu Doktora 4 Bahar 0

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Gürler AKPINAR
Prof. Dr. Levent ATALI
Prof. Dr. Nurbay ATEŞ
Prof. Dr. Belgin BAMAÇ
Prof. Dr. Zekiye BAŞARAN
Prof. Dr. Betül BAYAZIT
Prof. Dr. Fatma BUDAK
Prof. Dr. Cem CERİT
Prof. Dr. Naci ÇİNE
Prof. Dr. Serap ÇOLAK
Prof. Dr. Tuncay ÇOLAK
Prof. Dr. Meltem Özlen DİLLİOĞLUGİL
Prof. Dr. Emek DOĞER
Prof. Dr. Erbil DURSUN
Prof. Dr. Devrim DÜNDAR
Prof. Dr. Emel ERGÜL
Prof. Dr. Nermin ERSOY
Prof. Dr. Serdar FİLİZ
Prof. Dr. Semil Selcen GÖÇMEZ
Prof. Dr. Gül İLBAY
Prof. Dr. Aynur KARADENİZLİ
Prof. Dr. Elif KARAGÜN
Prof. Dr. Ayşe KARSON
Prof. Dr. Murat KASAP
Prof. Dr. Sema Aşkın KEÇELİ
Prof. Dr. Fetiye KOLAYLI
Prof. Dr. Feride İpek KOMSUOĞLU ÇELİKYURT
Prof. Dr. Hale MARAL KIR
Prof. Dr. Bergün MERİÇ BİNGÜL
Prof. Dr. Hakan SAVLI
Prof. Dr. Ali SAZCI
Prof. Dr. Kürşad SERTBAŞ
Prof. Dr. Deniz ŞAHİN
Prof. Dr. Mine ŞEHİRALTI
Prof. Dr. Tijen UTKAN
Prof. Dr. MELDA YARDIMOĞLU YILMAZ
Prof. Dr. Yusufhan YAZIR
Prof. Dr. Serkan YILMAZ
Doç. Dr. Aslıhan AKPINAR
Doç. Dr. Rahime AYDIN ER
Doç. Dr. Tolga Kaan BAHADIR
Doç. Dr. Mutlu CUĞ
Doç. Dr. Gökhan DURUKSU
Doç. Dr. Fatma Ceyla ERALDEMİR
Doç. Dr. Gülçin GACAR
Doç. Dr. MELTEM GÖKSEL ŞAHIN
Doç. Dr. Aylin KANLI
Doç. Dr. Yıldız ÖZTAN ULUSOY
Doç. Dr. Selime Ilgın SADE
Doç. Dr. Şahika Gülen ŞİŞMANLAR
Dr. Öğr. Üyesi Erdener BALIKÇI
Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem ÇEKMECE
Dr. Öğr. Üyesi Seda EREN KESKİN
Dr. Öğr. Üyesi Utku GÖNENER
Dr. Öğr. Üyesi Kemal Gazanfer GÜL
Dr. Öğr. Üyesi Zehra Seda HALBUTOĞULLARI
Dr. Öğr. Üyesi Serap MERT
Dr. Öğr. Üyesi Müge SARPER KAHVECİ
Dr. Öğr. Üyesi Deniz SÜNNETÇİ AKKOYUNLU
Dr. Öğr. Üyesi Ayla TEKİN ORHA

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Alaniyla ilgili bir konuda özgün bir arastirma problemi tanimlar.
2) Arastirma konusu ile ilgili alan yazin taramasi yapar.
3) Alaniyla ilgili kuramsal ve uygulamali bilgileri kendi konusuyla iliskilendirir.
4) Arastirma konusu ile ilgili farkli disiplinlerle isbirligi gelistirir.
5) Arastirma konusu ile ilgili hipotezler gelistirir.
6) Hipotezleri test eder.
7) Arastirma bulgularini önceki arastirma sonuçlariyla karsilastirir.
8) Arastirma sonucunda elde ettigi bulgulari elestirel olarak degerlendirir.
9) Arastirma bulgularini bir grup önünde sunar ve savunur.
10) Bir arastirma fikrinden bir arastirma raporuna giden süreçteki adimlar konusunda yetkinlik gelistirir.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Öğrenme Kazanımları
1   Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
3 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
4 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
5 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
6 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
7 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
8 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
9 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
10 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Alaninda tez konusu olabilecek bir problem ile ilgili alan yazin taramasi yapma, alana bilimsel katki yapabilecek bir konuyu tanimlama, bilimsel arastirma basamaklarini kullanarak konuya yönelik çalisma yapma, raporlama, sunma ve savunma.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte