>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Dijital Pazarlama | ISL369 | Seçmeli | Lisans | 3 | Güz | 4 |
Dr. Öğr. Üyesi Duygu FIRAT
1) Dijital Pazarlamadaki temel kavramları, starateji ve taktikleri bilir.
2) Teknolojinin Pazarlamada nasıl güçlü bir avantaj olarak kullanıldığını, pazarlamayı ne şekilde güçlendirdiğini anlar.
3) Dijital platformlara ve dijital pazarlama yönetimine hakim olur, bu becerileri etkin pazarlama stratejileri ve planları geliştirmek için kullanır.
4) Dijital pazarlama türlerini detaylı şekilde açıklayabilecek.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||||||
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||||||
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||||||
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Bu ders kapsamında dijital pazarlama, dijital pazarlama dinamikleri ve dijital pazarlama uygulanabilecek yollar ve eğilimler (mobil pazarlama, içerik pazarlama, arama motoru optimizasyonu vb.) gibi farklı konular incelenmektedir.
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte