>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Dijital Pazarlama ISL369 Seçmeli Lisans 3 Güz 4

Öğretim Elemanı Adı

Dr. Öğr. Üyesi Duygu FIRAT

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Dijital Pazarlamadaki temel kavramları, starateji ve taktikleri bilir.
2) Teknolojinin Pazarlamada nasıl güçlü bir avantaj olarak kullanıldığını, pazarlamayı ne şekilde güçlendirdiğini anlar.
3) Dijital platformlara ve dijital pazarlama yönetimine hakim olur, bu becerileri etkin pazarlama stratejileri ve planları geliştirmek için kullanır.
4) Dijital pazarlama türlerini detaylı şekilde açıklayabilecek.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek       Yüksek       Yüksek
2 Yüksek Yüksek       Yüksek       Yüksek
3 Yüksek Yüksek       Yüksek       Yüksek
4 Yüksek Yüksek       Yüksek       Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Bu ders kapsamında dijital pazarlama, dijital pazarlama dinamikleri ve dijital pazarlama uygulanabilecek yollar ve eğilimler (mobil pazarlama, içerik pazarlama, arama motoru optimizasyonu vb.) gibi farklı konular incelenmektedir.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

40%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte