>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Müşteri İlişkileri Yönetimi | ISL469 | Seçmeli | Lisans | 4 | Güz | 4 |
Prof. Dr. Fazilet Burcu ÇAM
Prof. Dr. A. Tansu SAY
Dr. Öğr. Üyesi Duygu FIRAT
Dr. Öğr. Üyesi Şenol HACIEFENDİOĞLU
1) Müşteri ilişkileri anlayışını açıklar.
2) Müşteri ilişkilerinde kalite anlayışını geliştirebilme becerisini kazandırır.
3) Müşteri ilişkilerinde etkin stratejik kararlar alabilme yeteneği kazandırır.
4) Müşteri ilişkilerindeki gelişmeleri takip edebilme ve yorumlayabilme yeteneği kazandırır.
5) Pratik hayatta müşteri ilişkileri ile ilgili sorunları çözücü bilgi ve beceriler kazandırır.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||||||
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||||||
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||||
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||||||
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Müşteri kavramı, işletmelerde müşteri ilişkileri anlayışı, müşteri ilişkilerinde kalite, müşteri ilişkilerinin yönetilmesi stratejileri, müşteri ilişkileri bilgi sistemi, müşteri ilişkileri ve örgüt yapısı, müşteri ilişkilerinde eğitim stratejileri ve müşteri ilişkilerindeki gelişmeler.
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
20% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte