>

Müşteri İlişkileri Yönetimi

İşletme

İşletme Fakültesi
Lisans
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Müşteri İlişkileri Yönetimi ISL469 Seçmeli Lisans 4 Güz 4

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Fazilet Burcu ÇAM
Prof. Dr. A. Tansu SAY
Dr. Öğr. Üyesi Duygu FIRAT
Dr. Öğr. Üyesi Şenol HACIEFENDİOĞLU

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Müşteri ilişkileri anlayışını açıklar.
2) Müşteri ilişkilerinde kalite anlayışını geliştirebilme becerisini kazandırır.
3) Müşteri ilişkilerinde etkin stratejik kararlar alabilme yeteneği kazandırır.
4) Müşteri ilişkilerindeki gelişmeleri takip edebilme ve yorumlayabilme yeteneği kazandırır.
5) Pratik hayatta müşteri ilişkileri ile ilgili sorunları çözücü bilgi ve beceriler kazandırır.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek       Yüksek       Yüksek
2 Yüksek Yüksek       Yüksek       Yüksek
3 Yüksek Yüksek       Yüksek        
4 Yüksek Yüksek       Yüksek       Yüksek
5   Yüksek       Yüksek       Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Müşteri kavramı, işletmelerde müşteri ilişkileri anlayışı, müşteri ilişkilerinde kalite, müşteri ilişkilerinin yönetilmesi stratejileri, müşteri ilişkileri bilgi sistemi, müşteri ilişkileri ve örgüt yapısı, müşteri ilişkilerinde eğitim stratejileri ve müşteri ilişkilerindeki gelişmeler.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

20%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

80%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte