>

Uluslararası Pazarlama

İşletme

İşletme Fakültesi
Lisans
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Uluslararası Pazarlama ISL464 Seçmeli Lisans 4 Bahar 4

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Fazilet Burcu ÇAM
Dr. Öğr. Üyesi Duygu FIRAT
Dr. Öğr. Üyesi Şenol HACIEFENDİOĞLU

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Uluslararası pazarlama ile ilgili temel kavramları açıklar.
2) Uluslararası pazarlama politikalarını açıklar.
3) Uluslararası pazarları tanır.
4) Uluslararası pazarlama stratejilerini açıklar.
5) Uluslararası pazarlardaki tüketici davranışlarını açıklar.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Öğrenme Kazanımları
1   Orta Yüksek Orta Yüksek Orta Orta Yüksek Orta Yüksek
2 Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek Orta
3 Yüksek Yüksek Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek Orta
4 Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek Orta
5 Yüksek Yüksek Yüksek Orta Yüksek Orta Orta Yüksek Yüksek Orta

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Pazarlama Yönetimi

Dersin İçeriği

Küresel pazarlama kavramı ve anlayışı, küresel ekonomi, küresel mal ve hizmetler, küresel pazarlamayı etkileyen faktörler, küresel pazarlamada rekabet, küresel pazarlama bileşenleri kararları, küresel pazarlama uygulamaları.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte