>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Pazarlama Yönetimi | HUI209 | Zorunlu | Lisans | 2 | Güz | 4 |
Dr. Öğr. Üyesi Hakan RODOPLU
1) Pazarlamanın İşletmede fonksiyonel gelişimi ve pazarlama anlayışını açıklar
2) Pazarlama kavramı, mal ve hizmet kavramını açıklar
3) Marka ve markaya ilişkin kararlarını açıklar
4) Fiyat ve fiyatın pazarlama açısından kapsamı, yer ve dağıtım kanallarına ilişkin ilkelerini açıklar
5) Dağıtım fonksiyonunu yerine getiren aracılar ve özelliklerini açıklar
Program Yeterlilikleri | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Pazarlamanın İşletmede fonksiyonel gelişimi ve pazarlama anlayışının evrimi, Pazarlamanın Makro ve Mikro çevreyle ilişkileri. Pazarlama kavramı, mal ve hizmet kavramı, tüketim malları ve endüstriyel mallar sınıflandırılması, mamül karmasının pazarlama karması içindeki yeri. Marka ve markaya ilişkin kararlar, fiyat ve fiyatın pazarlama açısından kapsamı, yer ve dağıtım kanallarına ilişkin ilkeler, dağıtım fonksiyonunu yerine getiren aracılar ve özellikleri. Satış arttırma çabaları Pazarlamanın fonksiyonları.
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte