>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Havacılıkta Pazarlama Uygulamaları HUI252 Seçmeli Lisans 2 Bahar 3

Öğretim Elemanı Adı

Dr. Öğr. Üyesi Hakan RODOPLU

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Pazar ve Pazarlama yönetiminin Havacılık üzerindeki etki ve uygulamasını açıklar
2) Değişik Havacılık işletmelerindeki değişik pazarlama sorunlarını açıklar
3) Konularına göre pazarlama tekniklerini açıklar
4) Pazarlama yönetimi problemlerini açıklar
5) Pazarlama yönetimi problemlerine çözüm geliştirir

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8
Öğrenme Kazanımları
1 Düşük Düşük Yüksek Yüksek Orta Orta Yüksek Orta
2 Düşük Düşük Yüksek Yüksek Orta Orta Yüksek Orta
3 Düşük Düşük Yüksek Yüksek Orta Orta Yüksek Orta
4 Düşük Düşük Yüksek Yüksek Orta Orta Yüksek Orta
5 Düşük Düşük Yüksek Yüksek Orta Orta Yüksek Orta

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Pazarlama Yönetimi

Dersin İçeriği

Pazarlama Kavramı; Hava Taşımacılığı Hizmetleri İçin Pazar; Hava Yolu Endüstrisi (Pazarlama Çevresi); Havayolu İşletmeleri İçin Pazarlama Stratejileri; Havayolu İşletmelerinde Ürün Analizi; Havayolu Pazarlamasında Fiyatlamada Karşılaşılan Sorunlar; Dağıtım Sistemleri; Havayolu İşletmelerinde Satış; Reklam ve Tutundurma Politikaları; Havayolu İşletmelerinde Pazarlama Açısından Toplam Kaliteye Ulaşılması.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

40%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte